heyhoe

Sådär ja, nu har jag, bror och far ätit middag. Eftersom att dom skulle titta på fotboll var jag tvungen att ta hand om hela disken. Ursäkta liksom? Jag tar gärna hand om disken, det är inte grejen. Men enbart för att karlarna ska skrika åt teven i 90 minuter liksom, bad excuse.
Aaanywhooo... jag vann en tävling hos Amanda Berg härom dagen, det gjorde mig till en glad liten hest. Nu i tentatider behövdes en liten uppmuntran, en vecka kvar bara. Cruuciaaal! Nu blir det lite mer the Hillstittande. Byebye!

Kommentarer
Postat av: katrín

du är så schöööt! vad var det för tävling? :) lycka lycka lycka lycka till med pluggandet och allt, du kommer klara dig galant skaru veta! pussssh

Postat av: kia

jag vann en ansiktkräm för typ 300 pix, yay liksom! tack gullet, du är så jävla soet! puss

2008-09-15 @ 22:07:45
URL: http://kattak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback