lavendel

Topshop, Steve Madden, Gojane. De sista paret är påväg hem till mig i detta nu. 14fackingdollar, sicket pris va.
Ganska soft att vara arbetslös ändå, idag har jag hunnit med en massa känns det som. Först träffade jag nicky och lunchade i Vällingby, på donken såklart, finns inga andra alternativ i hans sällskap. Efter det ringde jag Milla och vi hajkade och tränade, lyfte lite skrot och så (jorå, man tar ju en 5 kilo i bänkpressen). På eftermiddagen kom söta emma förbi och drack te och klappade på mina skor. Nu blir det jobb större delen av veckan, känns sjukt bra att få cash till nästa månad. Slutjiddrat, pusshej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Omg hur snygga är inte de från Steve Madden!!

Postat av: Jennifer

vart beställer du dem ifrån:)?sjukt snygga

2009-04-24 @ 20:25:26
Postat av: kia



jennifer - de är beställda från från gojane.com

2009-04-25 @ 10:09:35
URL: http://kattak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback