perfect

Perfekt lista för mig, snodd här

 

Senaste bokköp: "Babbeldrottningen" och "Bekantas bekanta" (chicklitt) till s i present

Senaste bibblolånen: Lånar inte på bibblan

Senaste utlästa boken: "Svinhugg", och endast för att en karaktär hade samma namn som min pappa, jävligt skevt då han ärm den enda i sverige som heter så  
Favorittidning: 
Någon veckorevyn om jag vill läsa nåt lätt. Fast brukar läsa chicklitt istället, samma nivå liksom
Plats där jag helst läser: 
Anywhere, mest tuben och hemma nergosad i sängen 
Så sorterar jag min bokhylla: 
Inte alls
En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: 
Mirandaböckerna, bra skit
Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: 
Rensade bort allt för något år sedan så allt är lika nytt/gammalt 
Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår: 
Utvandrarserien av Moberg ska jag ta mig an bland annat

Kommentarer
Postat av: Emma

neeeerd



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback