lite nytt crap

Nu satsar vi, mitt hår ska bli fint. Inpackning för torrt/slitet hår och serum för klyvna risiga hårtoppar. Kanske skulle klippa mig istället... 

Trött på mörkt nagellack, nu är jag insnöad på rosa mjuka färger. Den här är härligt godisrosa med glitter i.

Härligt söndagsrisig. Köpte ett hårband/grunka från Gina Tricot. Det är ljusrosa med silverpärlor. 

 

Nästan vårväder idag med 7+! Då vill jag att allt ska vara rosa och mjukt. Snart är snön helt borta, tjolahej vad underbart. Jag längtar efter skinnjackan, höga klackar, Ray-Ban och framför allt - att slippa frysa.


Kommentarer
Postat av: Emma

du får säga sen om hårgrejserna är bra, har kikat på de många gånger! borde också köpa mig ett serum, känns som håret behöver det.



och du. vem längtar inte efter att inte få frysa? och en sak till. det stod 10 grader på termometern idag WOHO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback