meningslöst

Ta fram din telefon och gå efter kontaktlistan

Har du haft sex med nummer 6? 

Daniel, ha verkligen inte


Är nummer 27 söt? 

Lisa, söt som socker!


Vad var ditt första intryck av nummer 20 ?
Josef,  mysig nallebjörn typ, vilket väl stämde ganska bra


Gillar du nummer 24 mer än människa? 

Kristian, min kusin... och vadå mer som människa? Nej han skulle fan va bättre som häst



Vad gjorde du och nummer 3 senast ni träffades? 

Camilla, tog studenten 



Vad har du för relation med nummer 18? 

Johan, han är min kåååmpiss


Hur ofta träffar du nummer 22? 

Numret till kassarummet på jobbet, har liksom fått kicken så hänger väl inte där superofta liksom



Har nummer 5 en fin näsa? 

C, hans näsa är finast



Är du nära vän med nummer 32 ? 

Maria2, nej snarare bekant



Hur skulle du beskriva nummer 19?

Jonas, världens snällaste



Skulle du kunna resa bort med nummer 21? 

Josefin, ja lätt hon är fin hon



Brukar du och nummer 23 träffas? 

Numret till min gamla chef, träffas inte frivilligt va



Är nummer 3 en kille?

Camilla, va troooru?



Hur länge har du känt nummer 9?

Emma, sen 1an i gymnasiet


Vad pratar du och nummer 17 oftast om? 

Jennie och jag... jaru, cathing up lite casual sådär

Skulle du kunna ge nummer 26 en kram? 

Larre, lätt, kom i min famn!



Vad har du och nummer 1 för relation? 

Ingen alls



Vad skulle du vilja göra med nummer 31? 

Maria, njäe typ dricka te, äta en chokladbiskvi kanske

 

Vad är det bästa med nummer 33? 

Hemlig kontakt, you will never know



Varför har du nummer 10 på din telefonlista? 

Emma, för att hon är söt såklart



Skulle du kunna sparka nummer 2 blodig någon dag?

Cs morsa, har jag jävligt svårt att tro, men det klart om hon förtjänar det så.. 



Kommentarer
Postat av: Emma

hihi wiiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback