gårkvällens

Fan vad tricky det här med outfits var, ja att ta kort alltså. Har fortfarande inte, efter 1 år, hajjat hur självutlösaren funkar.


linne i silke - Blanco (spansk budgetkedja, köpt nu när jag var i barca)

shorts - avklippta gamla Wranglerjeans

pjuck - också Blanco. I motherfucking LOVE den affären

Är det såhär man bloggar, eller va, gud det var så länge sen, jag har nog tappat snitsen lite. Hehe grov underdrift. A nej nu ska jag sussa, var ute igår gick och la mig 7 imorse och är frortfarande bakis. Sa jag att jag aldrig mer ska dricka? Ha. Dagens lögn.


Kommentarer
Postat av: Emma

:D::D

Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-28 @ 07:07:04
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback