valvaka

Blir så JÄVLA trött på all högerpropaganda som alla bloggbrudar för. Inskränkta osolidariska puckon. Ärligt, har man ingen info, ingen koll, inget vettigt att säga bör man hålla käften. Rött=bidragsSverige=BULL. Personligen, iaf när det kommer till min ekonomi, så varken tjänar jag eller förlorar på någon av blockens politik. Jag har det gott ställt, jag klarar mig, jag är ansvarsfull nog att klara mig helt själv rent ekonomiskt. MEN - hamnar man någonsin i skiten, blir man uppsagd, blir man sjuk, ska man inte ha råd att leva ett drägligt liv då? Tror inte att vi vettiga människor skulle föredra att sitta på arslet och få bidrag hellre än att ha ett jobb. Men det är fanemig viktigt att hjälpas åt. Varför ska vi amerikanisera och privatisera allt? Det är skitsnack det här. Brudarna med koll, blondinbella med koll, klart hon gynnas, hon som tjänar feta pengar, har egna företag, slipper feta skatter, blir rikare och rikare, har råd med den bästa vården när allt blir privat.  SJÄLVKLART röstar hon blått, men likna förihelvete inte det röda blocket med SD. Det handlar om solidaritet, att ta hand om varandra. Vissa saker är faktiskt viktigare är pengar - typ människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback