en vanlig dag på jobbet

På mitt jobb har vi haft små bonuskort för alla studentjävlar. Ett oskönt stämpelsystem, när man har handlat för en viss summa får man en stämpel, efter ett antal stämplar får man rabatt. Nu är det såhär att vi slutade med det här bonussystemet efter årsskiftet och jesus vad folk ska gnälla.

 

gnällig student - Men ååh varför har ni gjort sååå fööör?

jag, likgiltig - De vill väl spara in pengar

studentjävel - Men varför dååå åh stackars mig

jag, trött -Är väl dåliga tider

puckad student - Eeh va vadå för kursböcker eller

jag, tröttare - Nej för bokbranschen kanske

arg student -Fnys, pust, eeh jaha okej visst sure ååh suck stön dumma dig

jag - Men vafan sluta gnälla din fula jävel, du går miste om en obetydlig jävla stämpel och jag kommer bli av med mitt jobb, vemfan är det mest synd om!!?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback